maandag 27 oktober 2008

Mijn mening over de vrijheid van een kind

Op 10 oktober heb ik een bericht geplaats over het vrijheid van een kind. Ik heb daarbij 2 reacties gekregen en heb daarvan mijn eigen mening gevormd.
Mjin vraag was tot hoever je je kind alles kan toelaten.

Ik vind dat de kinderen natuurlijk moeten luisteren. Het is de schuld van de ouders dat het kind niet wil luisteren en dat ze zo druk is. Ik vind dat de ouders de kinderen van jongs af aan moeten leren wat iets niet mag en wat wel mag. Want als het kind in het begin niet leert dan krijgt ze het ook niet door dat zoiets niet mag. De ouders geven het kind meestal hun zin en ik vind dat dat echt niet kan. De ouders houden natuurlijk van hun eigen kind en willen het beste voor hem of haar. Ik vind dat de ouders aandacht moeten geven aan hun kind maar op een goede manier.

Geen opmerkingen: